onsdag den 23. januar 2019

tiden der gik...

Sikke mange år der er gået siden mit sidste indlæg... men jeg har også været meget igennem. Alt for meget. Men sådan går det jo desværre.
Jeg er bleven skildt fra min mand og lever nu alene. PT er jeg sygemeldt på grund af stress og angst.
For at kunne slappe af, har jeg kastet mig over forskellige kreative projekter. SÅ jeg væver, strikker og syer en del, og dette er skønt ta kunne gøre de ting uden forstyrrelser.
Jeg har lidt forskellige projekter kørende som at sy en masse indkøbsposer til et projekt som er en hemmelighed.
Jeg syer patchwork tæpper. Der bliver vævet karklude. Samt jeg har fået mig en stor gulvvæv, så der skal også snart væves kludetæpper. Men her river jeg stadig sengetøj i strimler og ruller dem op.
Væven var meget beskidt, så jeg har fået gjort den ren og har vasket søllerne på den. Så nu skal de bare sætte op igen, desværre er det noget som tager tid. Men jeg har heldigvis tid nok nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar